18 Mayıs 2013 Cumartesi

Brooklyn yolcusu kalmasin!


Hem ziyaret hem ticaret cinsinden ,soyle bir yolumuz dustu Brooklyn'e.Hazir havada guzel
 dedik biraz dolasalim.
Cografik konumu haritalarda mevcut oldugundan ben gidis donus yollarinda,araba camini acip
gozume hos gelen bir kac fotograf cekeyim dedim.
O kadar yaygara cikardim evde illede yeni makine diye(bu arada 55-250 mm lensim yolda)
Ilk durak arkadaslara ugramak oldu,amacimiz silayi rahim.
Bu guzel arkadaslarimizin yeni bebislerine hayirli olsun deyip,demli caylar esiginde hos sohbetlerle
 su diyari gurbette dostlugumuzu tazeledik.
Sonra bir mavi gorelim de icimiz de acilsin ufka dogru deyip sahile indik,ee daha bahar gelmemis tam.
Sert ruzgara fazla dayanamadik kactik.Atladik arabaya istikamet ev.Iki cocukla buyuk hayeller kurmuyoruz
artik.Daha basit dusunuyor ve sade islerle ugrasiyoruz...
Donus yolunuda manhattan'in icinden yapinca yarim gunde iki sehir turu yaptik(daha ne olsun).
Trafikte normal olunca vakitlice evimize ulastik.Kisacasi Brooklyn-Manhattan yolcusu kalmasin!...:)

Tahta yurume yollari hemde kmlerce,hemen hemen tum sahil sehirlerinde var...

Sandy'den sonra duzene girmeye baslamis sahiller.Cetin bir kis yasadi east America :(

Bahar basladi artik ..

Bir kutlama cikisi olsa gerek sali verdiler tum balonlari.En cokta benim yavrular sevindi..


Tam da alt gecide girerken bu bina biraz heybetli geldi...

Brooklyn koprusunden gectim de geldim,ama ortadaki yurume yerini kullanmayida cok isterdim.Kismet bakarsin yine yolumuz duser ama yaya...:)




Bence soguk,kasvetli ve dunya sevgisiyle dolu sokaklar,kimilerine gore dunyanin merkezi...Mimari acidan
sanata saygim sonsuz :)

Grand central terminale soyle bir asagidan bakip,yanan isiktan istifade ederek fotografladim.



Ve buralari renkli dunyalarini arkamizda birakip evimize gitmeye devam ediyoruz..El sallamadik sevgii Times square belki yakinda yine geliriz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sizden bu şekilde haber almak da güzel:)

Unknown dedi ki...

arada oluyo iste,ucuz mutluluklar :)

Unknown dedi ki...

Eveeeeeetttt